malin

det som flyger upp måste komma ner

Kategori: mitt liv

UPP

För några dagar sen när jag och Sara var på bio och såg på This is it! slog det mig att jag verkligen att jag måste lära mig att göra en kullerbytta. framåt.
Sista lektionen på skolan idag var condition så vi hade en stor röd matta framme så tog chansen då. Sofia fick stå bredvid och stötta mig :)

Så jag kan göra en kullerbytta på mattan nu :) WIE!

när jag väl hade börjat kunde jag inte sluta.. nästa steg är att göra den på en blå matta som inte är lika tjock :)

Jag blev som ett litet barn igen. Barnsligt glad

NER

Min fot har börjat krångla igen. Där jag har haft mina ledbansskador..
Vet inte om jag orkar med det här igen.. ska till nån sjukgymnast, men är det samma skit som förra gången så ger jag upp tror jag.. skiter i dansen.. För även om jag fixar det nu är det inte säkert att det håller. Kan ju inte hålla på att fixa hur länge som helst, till slut lär det onte bli bra.. kanske bara blir värre.
Är mycket att fundera på nu. okej, borde kanske inte ta ut nått i förskott med att jag måste sluta dansa, men lika bra att ha det i tankarna ifall att..






Kommentarer

  • Emma lendin =) säger:

    neeeeeeej!! inte sluta dansa:(

    2009-11-18 | 18:24:46

Kommentera inlägget här: