malin

Vårpromenad

Kategori: mitt liv

Tog mig en liten promenad igårkväll. Var riktigt skönt. Gick bort till forsen och fotade lite. Några utan bilderna finns på min bilddagbok :) Titta och kommentera!

Påvägen hem så gick jag upp på en stig, som jag hade för mig skulle ta mig hem igen. Och det gjorde den efter ett tag. haha! Men var riktigt kul att gå däroch inte hekt veta vart jag skulle hamna.

Jag borde kanske inte gå i skogen för jag har inte så himla bra lokalsinne. Men jag hittade hem. Det fanns ju stigar. Bara att välja rätt ju:)

Funderar på om jag ska ta en promenad nu med. Tänkte sola men finns inte så mycket sol till det. Inte här iallafall. Kanske hittar nått varmt soligt ställe på promenaden.

Men innan jag hittar på nått så ska jag äta frukost. müsli och 2 frömackor. Mumma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: