malin

Veckan som gått,typ..

Kategori: mitt liv

Jaa... har nyss kommit hem från en trevlig kväll med brudarna o en snabbis på stan, Ska försöka mig på en liten update om vad som har hänt på sistone. Är liksom inte jättetrött så varför inte ta chansen att skriva. Kan ju vara soligt imorrn och då tänker jag inte sitta här!

ehm.. vart ska jag börja? kanske blir lite hoppigt, men det får ni stå ut med :)

*Hade ju övernattning fredag till lördag. Var mysigt. åt tillsammans, såg på film, dansade, fikade. Bara hade det allmänt trevligt! 
På Lördan skulle Katarina köra hem mig. Och nästan precis innan vi skulle packa in det sista i bilen så smäller det till. Punka på vänster framdäck! Men som tur var så ordnade det sig och vi tog oss iväg till macken för att kolla luften i däcket :) Vi kände oss så händiga!
Det kommer bilder, har bara inte hittat kameran och orkar inte leta så himla mycket heller.

*Vi har haft personalfest. På Svenssons. Fast vi började med att städa hela lokalen. Tänk va fint det blev. Sen blidde det middag, guitar hero o singstar för hela slanten.

*Träffade Anna efter jobbet i Onsdags! Som jag har saknat hon. Vi tog varsin glass på härnökiosken. Saltlakrits, apelsin/citron och regnbåge. Väldigt god blandning. Speciellt dom 2 första var sjukt goda ihop! Surrade en massa med na, fick paket. wiie! ett par jättesnygga örhängen(lägger in bild när jag hittat kameran) och One Tree Hill, de första 5 säsongerna! Tack Tack.
-Var ju dansens dag i Onsdags så jag och Lisa var och dansade på parketten. Det var olika Workshops. Willson hade afrikanskt så vi började där. Och så dansade vi lite Salsa. Åh vad jag saknar salsan!
-Dansade även folkdans

*Träffade Sara idag(Torsdag) efter jobbet. Var och fikade på Wirströms och sen bar det iväg till Hemköp för att handla lite mat inför kvällen. Hann med systemet med. Lite vin till maten är ju alltid gott.
Hem till Sara surrade en massa lagade mat. Mega gott! Anna kom. Mer surr. Mer vin. Fast blev inte så mycket ändå. Mycket prat så hann liksom inte dricka ;) haha!
Drog ner en sväng på stan och hejja på Martin, Joar och Nicke på Svenssons. Sen en snabbis på Gennys och Bittens innan Ante kom och hämtade mig och Sara.  De skulle skjutsa hem mig, men tog lite längre tid än beräknat. Ante körde hem några andra innan. Och sen kom Oscar in i bilen så då blev det hög musik och några varv i stan ;) haha!
Men har väl varit hemma en halvtimme nu typ så ska snart flytta mig mot sängen och krypa ner o sova ut imorrn.

Har jobbat hela veckan. 7.15-15.45. Det har gått bra och har varit riktigt roligt. Härligt väder så vi har nästan varit ute hela tiden. Mellis ute varje dag. Så härligt!
Idag på förskolan så gjorde vi en liten majbrasa, en liten, Alla barnen tyckte det var jättehäftigt. Vi hade den inte tänd så länge. Släckte den med vattenslangen. Men vi sjöng in våren iallafall med barnen :) Skoj!


Tror att det var allt för denna gången. Känner ni att ni saknar något får ni säga till.

Vad gjorde ni på Valborg då?

puss o godnatt

Kommentarer

  • emma säger:

    God morgon :D <3

    2009-05-01 | 10:20:21
    Bloggadress: http://emmabolmgren.blogg.se/
  • emma säger:

    fin? :O omg , tack :D

    2009-05-01 | 11:29:24
    Bloggadress: http://emmabolmgren.blogg.se/
  • emma säger:

    fundera på att gå ut o sola ^^

    2009-05-01 | 11:31:08
    Bloggadress: http://emmabolmgren.blogg.se/
  • Katarina säger:

    hahah,vilken dokumentation! jo vi var riktigt duktiga!:)Men tur att vi fick lite hjälp ändå!

    Ha det så kul i Stockholm!

    2009-05-01 | 15:20:17

Kommentera inlägget här: