malin

fyller i sånt som hänt.

Kategori: mitt liv

Ja nu var det ett tag sen- Igen!

Ja jag är dålig på det här med att uppdatera. Känner att jag inte riktigt orkar..Även fast jag sitter vid datorn så orkar jag inte logga in och skriva några rader..

Är ingen ide att skriva och lova att jag ska bättra mig, för hur bra är jag på att hålla det liksom?
Men nog om det.

jag jobbade i lördags. Började tidigt. Inge folk.. trodde att vi skulle få lov att stänga vid 1, men vid den tiden var det kö. Det började komma lite smått med folk vid halv 12, 12. Så vi hade runt 260 inbetalade. Helt okej för helgen före löning!

Sen på söndan så var jag ute hos en kompis mammas stuga. Solade och badade lite. Brände mig som satan(upptäcktes på kvällen då jag kom hem) Och frös  som satan i vattnet. 12 grader tror jag att det var..! Burr! Men blev varm i solen sen.
Åkte och köpte glass i Lugnvik. Körde fel för han lyssnade inte på mig när jag sa att vi skulle vänster och han körde höger. Killar vettu!
Men hade en jättetrevlig dag. Var skönt att komma iväg lite
Synd bara att jag brände mig. Har svin ont! Går i långärmade tröjjor nu tills det har lagt sig..skaver som bara den!
bara det blir brunt sen så är jag nöjd.

Har jobbat en massa på sistone. Har ju jobb på dagiset fram till den 30 juni, Härligt! trivs jättebra. Så blir nog nån skola nästa år. Ska kolla lite mer på det.. just nu lutar det mot Piteå. Får se om man hamnar där..

Fick lönebesked från dagiset idag. *kitsching*
Har kommit fram till med mamma att jag nog inte behöver ha nått sommarjobb, om det blir att jag inte får nått. Jag borde klara mig ändå:)

Imorrn är det Onsdag= med mysonsdag<3
sen är det torsdag då blir det mat o mys med Maria
Fredag blir det till att lyssna på John på Svenssons
Lördag=LEDIG! mys med Anna och Sara (mdfl.)
(+jobb på dagiset hela veckan)

Känns som en bra vecka det här. Hoppas jag känner lika på söndan.

nu blir det nog ett avsnitt OTH sen kanske lite städa och sen absolut sängen!

Väntar på ett samtal...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: