malin

Sökes!

Kategori: mitt liv



1. Z.  Vi ska fira midsommar ute o Saras stuga. Sara börja räkna upp några som ska komma, Bland annat Anna med X och jag med Z. Bara att börja leta nu då ;) Kanske hittar min Z redan i helgen.

2. Springkompis. Måste börja träna igen. Vill springa tjejmilen. så har lovat mig själv att faktiskt träna iår. Men är lättare att ha någon att träna med. Någon som säger åt mig att ta mig ut, någon som jag kan kämpa mot. Jag är envis, så även om jag är slut så kommer jag nog inte ge upp OM jag springer med någon som klarar det en bit till. Är tråkigt att springa själv.

----------------


Vad var det jag sa.. jag har inte börjat städa än, men musiken är igång :) ! ett plus
Men nu ska jag allt ta mig i kragen och städa. Syrran med familj kommer imorrn.

Pussen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: