malin

Fredag, Lördag, Mors dag

Kategori: mitt liv

Fredag så jobbade jag hela dagen. En ganska lugn dag. det var skönt. Efter jobbet så gick jag och mötte mamma och brorsan på stan för att handla present till pappa. Han fyllde år i måndags. Blev en Pike tröja och ett bälte.

Emma, Simon, Celina och Ulla skulle komma och äta middag hos oss. Mysigt! Det blev grillat. Hur gott som helst! Jag och syrran var så himla hungriga så vi hade nog kunnat äta vad som helst. Men allt var så mumsigt.mhm!

sen runt 9 så drog jag till Sara för att mysa lite med henne. Karro, LIsa och Tomas kom med. John på jobbet skulle spela på nattklubben på Svenssons så vi skulle dit hela gänget. Vi var själva i början, så vi hjälpte John att sjunga. haha!
jättekul! hela kvällen var rolig. Anna kom förbi på Svenssons med. Vi dansade och sjöng hela natten lång.
Jag och Sara var hungriga efter all dans så vi drog på subway. Världens längsta kö och lite småseg personal, Så vi hitta ett annat ställe att käka på. Mumma!

Sov hos Sara. Hon bor inne i stan så var lättast så. Roligare att sova med nån än att åka hem själv och sova :)

På Lördag så steg vi upp rätt tidigt. Skulle möta Anna och Mattias för att dra ner på marknaden och äta langos och bara kolla runt. Micke och Benny var med också.  Var trevligt. Strosa runt där ett tag, sen bar det av till systemet för lite cider inför kvällen. Mötte upp mamma, för vi skulle få låna bilen och  åka och handla grejer inför våran grillning vi skulle ha senare på kvällen med tjejerna.

LIte kort om kvällen. Den var helt underbart rolig! God mat, bra sällskap, roliga lekar, roliga bilder. Mycket dans och mycket sång. Jag och Sara svettadessom bara den när vi stog och dansade för fullt på scenen på svenssons
Var på Hamnkrogen med. Mycket folk. Skönt att vara ledig! Kommer bli oftare nu ett tag tror jag :)



blev natta mat hemma hos Sara sen. Lite potatissallad och kyckling. Sen blandade vi till lite avocadoröra, med creme fraiche och caviar. mums! Blev en massa surr om kvällen och sen somna vi båda ganska fort strax efter 4.

  Vi som grillade/myste utanför Sara.

Upp imorse tidigt. Vet inte varför man ska vakna så himla tidigt!? men skulle följa med till Farmor i kramfors så gjorde inte så mycket. Runt halv 11 åkte vi till henne. Åt tårta och pratade en massa. Sen åkte vi till mormor med blommor och jag berätta lite för henne hur jag har haft det de senaste åren och vad som har hänt och så imon familjen. Saknar hon.

Min kära Farmor

mormor<3


Väl hemma igen så somna jag ute på altanen en timme. Vakna, gick in och drack vatten och la mig ute en timme till åt andra hållet. Har bara tagit det lugnt idag.

Skönt att inte vara super bakis. Mest bara seg, som alla andra söndagar.

Nu ska jag lägga in lite bilder från min kamera och uppdatera lite här med bilder och på min bilddagbok



pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: