malin

dagen som varit

Kategori: mitt liv

Jobbade idag. Halv 9 -17.00
Det gick jättebra. trivs så himla mycket med barnen. fast har varit mycket grin idag. haha!

Efter jobbet så skyndade jag mig mot stan för att möta brudarna för att sedan dra oss till Svenssons för middag. riktigt gott! Kul att skvallra lite

Sen dans, Måste ju motionera bort maten. var roligt, men är alltis skönt att komma hem.

Sitter här nu nyduschad, har pratat lite i telefon så det här inlägget har väl tagit en halvtimme att skriva.

Ska hoppa ner i sängen nu, se klart på filmen på trean och förhoppningsvis somna till den. Är så himla trött hela tiden. Hoppas det går över.. tror att det kan vara min nya medicin.. men efter nån vecka tror jag att det blir bättre om det är det det beror på.
Är jobbigt att vara tröttare än vad jag brukar vara


Imorrn=middag med maria<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: