malin

Börja om på nytt..

Kategori: mitt liv

Har tidigare bloggat på bloggagratis.se. men tänkte göra lite förändringar i mitt liv, börjar med små saker och arbetar mig uppåt. Vi får se hur det går. Är bra på att säga saker jag ska göra, men har lite svårare att hålla dom..
Har iallafall bestämt att börja blogga här istället, glömma det jag skrivit om förut och blicka framåt. Det är väl det som man ska göra, hålla ögonen på framtiden.

2008 har varit och dom misstag jag gjorde då dom är borta och nu har det nollställts för nya och mindre misstag detta år.
Tyvärr så började inte året som jag hade hoppats, därför jag vill göra lite förändringar med mig och mitt liv. Mitt sätt att vara och tänka på.. Får se hur lång tid det tar innan jag hittar den person som jag vill vara, just nu är jag inte där..

Jag har mina dagar, då jag skulle vilja gräva ner mig i en grop och ja, stanna där..  har kännt så mycket bara senaste veckan, så ska förändra på det med. Tänker positiva tankar! eller ja, jag försöker att göra det, försöker välja glädje.


Jag är ingen deppig person i vanliga fall. Inte mer än alla andra, men har haft det svårt ett tag så kan inte rå för det.

Men med hjälp av mina vänner så försöker jag bli som förut. Den Malin som jag faktiskt har varit och som jag tror jag gillade... Lite iallafall..




Lite smådeppigt första inlägg det här.. men lovar att alla inte kommer vara såhär.

Men alla har väl dagar då allt känns fel?

Kommentarer

  • Sarisen säger:

    Bra att börja om på nytt Malin! Du vet att du har mitt fulla stöd. Jag är stolt över att du försöker välja glädje. Man kan inte göra mera än att försöka.



    PUSS LOVE!<3

    2009-03-03 | 17:02:33
    Bloggadress: http://sfrykland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: