malin

Svettigt men skönt!

Kategori: mitt liv

Har äntligen börjat på solot som jag måste ha tills på tisdag.
Jag har sökt till Härrnösands folkhögskola, danslinjen. Så ska på audtition på tisdag. Det blir en hel dag.
Har varit sjukt nervös för har haft lite panik över att hitta en låt. Men har gjort det nu( om jag inte ändrar mig)
Solot ska vara mellan 1-2 minuter och är nu uppe i 1,5 så varför inte göra 30sec till liksom?  fast känner mig inte klar med det jag har heller. Sara ska kolla på det på Torsdag och Lisa ska hjälpa mig lite på fredag, lördag. Känns bra att få höra vad dom tycker och om dom har några förslag på ändringar o sånt :)

Tack till victor som har hjälpt mig med att hitta låtar och laddat ner dom år mig :)

var iväg en timme på lokalen nu och hårdträna så är lite småsvettig och slut just nu. Dax att stretcha, duscha, sova och så dagisjobb imorrn! :D  Love it!

Kommentarer

  • Sarisen säger:

    Klart jag ställer upp och hjälper till! Ska försöka vara till så mycket nytta jag bara kan! :D



    puss love <3

    2009-04-02 | 12:32:58
    Bloggadress: http://sfrykland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: