malin

skärsår, skrapmärken och blåmärken

Kategori: mitt liv

Har ont.. ont i fingrarna. Vem kom på att papper skulle vara vasst om jag får fråga?!  Dom såren jag fick för en veckan sen har läkt o nu har nya skapats. AJ!
Hittar nya sår hela tiden, man märker liksom inte när man får dom. Fast har lyckats att bara få på händerna idag, fick ett stort på armen i förra veckan.  

har gått bra att jobba hittills. Gick super att svara i telefonen. Var en jättesnäll person som ringde mitt första samtal så det var ju bra :)
 
--

skrapmärket (på handleden) fick jag när jag och LIsa var och tränade i Tisdags. Jag skulle göra en backspin och det gick inge vidare ( hade ni kanske redan gissat ) därav skrapmärket och blåmärket på sidan av ryggen. AJ!

--

Fest ikväll. Är man ledig så är man!
Ida drar ju snart till Egypten igen så ska ha lite fest för henne. Blir några brudar.
Så efter jobbet idag så kommer Maria och möter upp mig så blir det systemet och sen hemköp.


men börjar om 5 minuter så ska ta och avsluta nu. Och skaffa mig mer sår ;)


hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: