malin

sjuk..?

Kategori: mitt liv

Tyck synd om mig?

mår skit...

fast kan ju säga att det är bättre än igår.  hela kroppen var borta, huvudvärk kallsvettades, frös, svettades. Mådde bara förjävligt. Så vad gör Malin i en sån situation, jo hon gråter. Har aldrig mått sådär, eller kännt såhär. jag bröt ihop.
Jag är sällan sjuk. *peppar peppar ta i trä* Eller snarare så erkänner jag det inte! Man är bara sjuk om man har feber, Jag är bara sjuk om jag har feber.

har ingen feber idag, eller det vet jag inte har inte kollat. Men har mått dåligt hela dagen. Legat i sängen. Men mår bättre idag än igår. Men kroppen hänger inte riktigt med hela tiden.. Så är ett under att jag kan sitta här nu.. men har tagit en stund att skriva. Fingrarna lever ett eget liv..

skulle ha jobbat idag egentligen, men blev inte så.. får se om jag kan gå imorrn.

men ska lägga mig i sängen igen. kolla på¨project runway o sen försöka sova, som jag har gjort hela dan.. 

Kommentarer

  • Anna, säger:

    Men stackars raringen min, læt inte alls nå vidare! Hoppas før allt i værlden att du blir frisk och tillbaka till ditt glada tokiga jag igen! :-) PUSS!

    2009-03-10 | 14:28:01
    Bloggadress: http://trondheimdreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: