malin

ojojoj

Kategori: mitt liv

Nu har jag varit dålig på det här ett tag.

men har varit inne i en liten svacka typ.. kanske man kan säga. Men ska absolut skärpa mig.

Kan skylla lite på att jag har jobbat hela veckan, med en massa jobbiga barn( fast ibland är dom ju så himla söta)
Men är så sjukt trött när jag kommer hem, eller så har jag huvudvärk så blir ofta att jag lägge mig en stund och sen gör jag en massa annat o orkar inte helt enkelt skriva

men som sagt. Ska skärpa mig!

En på avdelningen jag brukar vara på är sjuk så har fått tagit hennes tider i veckan. Så har jobbat heldagar. En rejäl omställning från när jag brukar jobba 8.30-13.30 till att ha 07.30-16.00,
Men belöningen kommer nästa månad. :)

Men imorrn är jag ledig från dagiset så ska jobba hos mamma istället och arkivera och svara i telefon. arkivera kan jag ju, det har jag gjort förut där men aldrig svarat i telefonen. Men går nog bra det.

Måste lägga mig och vila nu,hann inte det när jag kom hem för då var det dags för mat nästan.

har ont i ryggen med.. har inte suttit så som kiropraktorn sa så får väl skylla mig själv.

Slår nog igång ett OTH avsnitt. har inte hunnit sett nått på hela veckan! eller jo.. men somna till det..*skäms*
ska hålla mig vaken nu!

so long!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: