malin

Ny Måndag

Kategori: mitt liv

Måndag = Trött efter helgen
Måndag = Jobb på dagiset
Måndag = Fika med Lisa
Måndag = Trött efter jobbet
Måndag = Lynley!
Måndag = Project Runway


Så ser (såg) min Måndag ut.  Hade kunnat blivit en Måndag utan Lynley. Hur hade det sett ut?!? :O Så direkt efter maten fick jag och mamma lov att åka och handla Expressen så vi kunde få filmen.
Oj vilken panik tänker ni säkert, Man det blev det faktiskt! Vi hinner inte se det under resten av veckan. Var bara idag, därav den lilla paniken.

Så ska bara skriva klart här, kolla på Mangan (igen) och sen städa lite och sen blir det Lynley!


( förlåt Lisa för att jag inte skrev in våran toppenfika! Hur kunde jag glömma?! Men tack för påminnelsen :))

Kommentarer

  • liz säger:

    Måndag=Fika med Lisa =P

    2009-03-24 | 17:33:05
  • liz säger:

    Yaaay :D

    2009-03-26 | 00:56:25

Kommentera inlägget här: