malin

ändrade planer men solen skiner ändå

Kategori: mitt liv

Skulle ju ut med brudarna igår och festa lite. Blev inte riktigt som planerat men jag hade kul ändå. var inte i säng förrän vid 4. Fick åka med vakten hem :) Martin han jobbar hos oss på svenssons så han var så snäll att köra hem mig. Stan stängde vid 02. Martin ville åka då typ, han var så less, men vi kom inte från Svenssons förrän närmare 3. Alltid en massa folk som aldrig vill gå hem.
Sen när jag kom hem så satte jag mig vid msn och surra lite med victor. Han hade varit på filmkväll. var ett tag sen man träffa han (studenten typ)

Var skönt att sova, DOCK så vaknade jag före 7 imorse! Men kunde somna om en halvtimme senare och sov till 11.

Vaknade till lite och fixa mig för att promenera ner till stan och träffa mamma. var jättehärligt väder! Hade mina nya brillor på mig :) Snyggt!


ska vila lite nu, är trött.

jobbar ju ikväll på brännaborg. Så har tagit ledigt från Svenssons för att jobba där istället ;) haha! Men fårmer timmar o är rätt kul att vara där. Händer inte så ofta. Ska vara typ styrdans där ikväll. Först middag och sen dans :)


puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: