malin

Sova? ja tack!

Kategori: mitt liv

Kom hem från jobbet för kanske typ 40  minuter sen.

Jobbade själv ikväll.. kan säga att det gör jag inte igen, om jag inte får mer betalt. Helt sjukt! Även fast det inte var mycket folk som kom, men jag hade både kassan och garderoben. Så folk skulle in med jackor samtidigt som folk ville ha ut sina jackor. Ett jävla massa springande för mig! har nog gått ner nått kilo til :P

Fick ganska mycket dricks.. tror jag .Det var nån jävel som snodde min dricks! Inte lite arg jag blev när jag såg det!
Men Boman, som jobbar i lilla baren gav mig lite av hans dricks. Han är bra snäll han! Tack. Efter den här kvällen så kände jag att jag förtjänade pengarna.

det jobbiga nu är att jag vill sova, men är inte så trött. men slår väl igång nån film jag kan somna till.. Ska bara ta och tvätta av sminket.

Säger godnatt med en liten nyknäppt bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: