malin

So you think you can Dance?

Kategori: mitt liv

Ååh va duktiga vissa är! avundsjuk? ne inte alls^^ jo jätte mycket!!

Men det är så roligt att kolla på dom som verkligen inte kan, men verkligen tror att dom är så duktiga. HAHA! det är det roligaste. Att dom inte har nån som säger åt dom att dom inte kan dansa. Dåliga vänner som låter dom utsättas för detta.


just nu är det en tjej som är 23 år. Som läkarna trodde skulle dö som späbarn. Hon har 3 halskotor istället för 7. Hon var faktiskt bra om man tänker på hennes sjukdom.Nu har det här programmet nyss börjat, men hon är säkert bättre än vissa.
Hon är så modig som ställer upp. och faktiskt är duktig! Hon är en bra förebild

Paus! Jag ska passa på att hoppa in i duschen medan. Hat ju varit o dansat jag med. Sen ska jag verkligen försöka somna mig före 1 ikväll. Får se hur det går ;)


pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: