malin

midsommar,skansen,film,bilresa

Kategori: mitt liv

Är mycket som ska strängas i ett och samma inlägg nu.

Dansade som sagt på midsommar. Sen när vi var klara vid 17 så var det snabbt hem och fräscha till sig lite. Sen åkte vi ut till muggarsviken(?) för att hämta Sara, för hon och jag skulle ha bilen. Så vi släppte av min mamma o pappa hos Nilssons i häggdånger.

Vi åkte tillbaka in till stan och åt go middag hemma hos henne sen ut till Smitingen, till Frida en sväng. var inte så länge för var så sugna på glass! haha! Så åkte till shell och införskaffade glass coh bullar :D sen påväg tillbaka till frida så plocka vi upp axel som skulle åt samma håll visade det sig. tur för han ;)

Sen ute hos Frida så packade vi in Carro, Linn och Frida i baksätet och begav oss till hemsön, Där var det fest.
Jag och Sara som var nyktra stannade typ 1½ timme innan vi åkte tillbaka mot färjan som skulleta oss till fastlandet igen. påvägen dit stötte vi på en älg. (ska lägga in en bild) och en grävling,
MEN bäst av allt var efter färjan då vi blev stoppade av polisen och Sara fick lov att blåsa. Polisen fråga om det var fest på hemsön. och sara börja snällt berätta att vi hade kört ut några kompisar och att vi dricker trocadero ikväll! Sen fortsatte hon att berätta att det var mina föräldrars bil att vi skulle hämta dom i Häggdånger inatt. han tyckte nog att vi var väldigt ansvarsfulla och vi tyckte han var en riktig hunk! Nästan att Sara vände för att fråga vad han hette. haha!

Åkte direkt ut till Häggdånger och hämtade mina päron och när vi ändå var där ute så passade vi på att kolla på Edholms Alpackor. Så sjukt söta! En sån önskar jag mig i julklapp;)

efter vi släppt av dom hemma så var nästa destination Vårdkasen. På vägen upp såg vi några harar skutta omkring.
Var väl inte världens fest när vi kom. Men klockan var nog efter 1. men var ju lite känt folk där iallafall. Stannade en liten stund och sen åkte vi ner från berget coh cruisade lite runt i stan och sen hem till mig igen.

Var skönt att komma hem. Men hade en så himla bra Midsomamr! har ju alltid kul med Sara., med henne kan man sitta tyst och det känns ändp inte konstigt. Fast å andra sidan så har ju både jag och Sara svårt för att vara tysta ;) hah!

pratade lite i telefon innan jag la mig.. så klockan blev nog efter halv 4 innan man somnade.


igår gjorde jag inte många knop. steg upp vid 12. la mig i soffan och kollade på Monsters, Inc. Sen la jag mig i sängen och kollade på pirates of the carribean(?) somnade så skönt. Sen efter middagen så åkte jag till Sara och kollade på Sommarkrysset, sen Livet är en Schlager. Sen blev det shell och lite gotta till andra filmen som blev isprinsessan. Var nog inte hemma förrän efter 2:) Fortsatte att kolla lite på pirates innan jag somnade.


Idag så åkte vi till Farmor för att åka vidare mot sollefteå och övik. åkte en massa gamla vägar och kollade runt. Farmor tyckte att det var jättemysigt! Var ute och åkte några timmar.

Och nu sitter jag här. Ska snart iväg till Ulla och äta middag. Emma, Simon och Celina är där med. Så ska bli trevligt:D


lägger in lite bilder sen om jag orkar


pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: