malin

kiss och bajs!

Kategori: mitt liv

Har varit en väldigt mysig start på veckan på jobbet.!  i Måndags var det ett barn som kissade på mig. Hon hade nyss vaknat och gick omkring själv inne. Så skulle lyfta upp henne och ta med henne ut. För hade ett litet halvstökigt barn ute som jag behövde passa ,men kan ju inte lämna henne inne själv heller och hon ville inte gå ut egentligen. Men lyfte upp na och kände att jag blev blöt. Tack för den! Men grejen är den att jag fick nog det sista.. för såg senare att hon lämnat ett litet spår efter sig. men iallafall. Kände att jag behövde gå ut o kolla läget så hon fick vänta en liten stund, medan jag kollade hur det såg ut. Ropade lite efter Maria som bara skulle hämta lite betong, men det tog lång tid det... Skickade in ett annat barn att leta efter henne, så hon kom ju strax efter det. Men oj vilket strul. hon hade fått tagit nått barn på andra sidan därför det dröjde så.  men till slut fick vi ut alla barn torra och glada. Själv stog man där med kiss på tröjjan och på byxorna. Tröjjan tog jag av mig och tvättade,hängde den sen i torkskåpet. Men kände att jag inte kunde göra det med byxorna så halvtvättade dom medan jag hade dom på mig.
Jag gick på rast 13.45. så sent har nog ingen gått på rast!

igår fick jag världens bajsblöjja! Uscha:S Och medans jag bytte den kom2 som skulle sitta på pottan. En missade totalt och det var en stooor pöl på golvet. Och på kläderna hans. men var inte riktigt klar med blöjjan så han fick vänta lite. fick som tur var inget på mig, men är inte så kul med bajsblöjjor och kiss på golvet. men det var ju bara att torka golvet och tvätta så var det bra.

Men sen vid mellis samma dag så var dte inte lugn och ro inte! Då hade en annan liten kille missat pottan och gjort samma sak. var ju bara till att byta kläder på han och sen torka och tvätta golvet 1 gång till!

men idag har det varit ganska lugnt på spillande fronten

skriver mer om dagen sen. Håller på att somna nu för har så ont i huvudet. Men vi hörs


nattipuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: