malin

ingen bra start på dagen..men hoppas det ljusnar!

Kategori: mitt liv

gick och la mig med huvudvärk och vaknade med huvudvärk.. kul! Inte direkt..

ska till jobbet vid 8. hoppas lite på att det regnar vid halv 8 för att då kan jag åka med mamma, med bra samvete. och så hinner jag vilia lite mer innan jobbet.

Ska åka till Sthlm idag efter jobbet. Kusinen min tar studenten! Ska bli riktigt roligt! Packar med mig kameran, här ska fotas en massa!

men ska fixa mig lite snabbt nu.. o vila lite

pusshej

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Ha det gött i Stockholm vännen Puss puss!

    2009-06-04 | 10:42:25
  • malin-heléna säger:

    Då tycker jag att du ska ta en sväng förbi mig här nere med, för jag är helt ensam hela helgen. :( :(



    Puss gumms. :)

    2009-06-05 | 13:08:56
    Bloggadress: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: