malin

dance with your heart

Kategori: mitt liv

när jag dansar är jag den jag vill vara. Dansen är min. Tappade den ett tag. Visst jag dansade, men dansen var inte bara min egen. Men jag har tagit tillbaka den och det är så himla skönt. och nu så har jag, Lisa och Willson börjat dansa igen. Mycket! Underbart!

Vi har dansat hela veckan nu typ. Har nån uppvisning i Bergeforsen imorrn. Skön att röra på sig lite.- Och vi har ju det så himla kul med på träningarna! tycker jag iallafall :)

Sen så är det Stadsfest mellan 23-25 juli. Ska bli kul! tydligen så ska vi dansa då :D wiie! nervöst. men ska bli sjukt kul! dags att börja träna ;P hehe


Igår var det jobb på dagiset och sen vinkväll med Anna och Sara<3 riktigt mysigt. Blev några få bilder. får se när jag får dom av Sara :)

Blidde lite dans på Gennys. och godrinken av Boman. en mogge ;) haha! rom och cola. Och det måste vara captain Morgan. Annars får det vara.

Sov hos Anna inatt. I en 90s säng :P haha! mysigt värre ;) Men varmt som bara den var det! Min kommentar imorse var: "Jag tror jag har svettat bort 3 kilon inatt."  hhaha!

Träffar Boman på jobbet(svenssons) ikväll med. Alltid lika roligt. :D får se om det blir någe folk ikväll. Är abonerat först. För dom som gick ut för 30 år sen. Men vid 22 så öppnar vi dörrarna för alla. Meeen ska jag vara ärlig så tror jag inte att det kommer så många just då. Men kanske runt 12-1 Hoppas jag! jag vill ha lite att göra :) var ju några helger sen jag jobbade nu..

Men nu ska jag hämta lite Cola och lägga mig och kolla på film på datorn och vila en stund

härliiigt!

Kommentarer

  • malin-heléna säger:

    Är det statsfesten i H-sand? Undra om jag kanske råkar vara ledig då, får man kanske komma upp och hälsa på dig då om möjligheten finns? :D

    Saknar dig gumman, jag ringer någon dag. (Jobbar rätt mycket nu innan semestern) PUSS

    2009-06-13 | 16:47:47
    Bloggadress: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: