malin

veckan.

Kategori: mitt liv

Jag åker snart så känner att jag måste skriva lite snabbt om vad som har hänt.

Jobbade och dansade måndag

jobbade , var med maria och bada och åt middag(bilder finns på bilddagboken) Hade riktigt kul! Som vanligt då :D

onsdag så tvättade jag en massa hemma,var på stan och fika med Sara. Mys onsdag. dansade några timmar och var sen med Anna på hamnkrogen<3

Torsdan var sådär.. till och från.. Var ute och gick en massa. Hämtade lite grejer jag glömt på ett dagis och handlade.
Dansade en massa :D
Sov hos Sara. Hon ville ha lte sällskap när hon skulle se en läskig serie :) Man är ju en snäll vän och ställer upp :P

Fredag så åkte vi till Murberget till Anna och åt lunch. Gjorde lite äreenden på stan och sen hem o tvätta. Birsta med mamma o pappa o Anna. Shoppade loss! Jag handlar alltid så mycket när jag är med Anna. fast är nöjd med alla köpen så! :D  var med anna och kollade vad som hände på stan och sen kollade(sov) vi till film :)

och nu sitter jag här. nästan redo för att dansa om 20 minuter. Ska bara byta om tvätta mig och fixa mig. typ allt så förutom frukost. Så borde skynda mig;)

Skriver när jag kommer hem


Pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: