malin

Onsdag

Kategori: mitt liv

Min första "semesterdag" idag.  (snarare första dag som arbetslös,men ssch.) Den spenderade jag med att bli väckt före 9 imorse av att polis ringde. Det var nån som gick på Antes bil för ett tag sen o jag o Sara såg det. Så de ville att jag skulle berätta vad jag sett. Var typ i maj det hände eller nått sånt. Meen jag somnade om och vaknade när pappa kom hem vid 11.
la mig i solen en stund och ringde Sara. Är ju liksom onsdag, och som vanligt så spenderas den med Sara<3

Promenerade ner till stan för att möta Sara. Blidde macka på kanalcafeet och sen kaka på Wirströms =) mumsigt!

Som vanligt en underbar Onsdag med Sara! <3



Nu ska jag fixa mig lite snabbt och åka iväg o träna några timmar.  Jag kommer få håll.. nyss ätit....
Men skit samma jag kommer dansa på som vanligt! med lite magont ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: