malin

kramp!

Kategori: mitt liv

jag åker till uppsala imorrn och ska på dop på lördan, Sen på söndan åker jag till Stockholm och ska umgås med syrran o familj och min kusin! :D ska vli himlans mysigt. Sen kommer Sara nr så vi norrlandbrudar ska göra stockholm osäkert ;)

Så kommer inte skriva här så mkt. Fåtr se om jag orkar sno kusinens data o skriva nått kort. Annars så hörs vi på måndag.

Jag borde verkligen inte sitta här. Borde packa väskan och städa. MEN orkar inte, inte just nu..

tänkte göra som innan jag åkte till lettland. Vara vaken tills vi åker. Fast tänkte göra det lite annorlunda nu..för tror inte att jag orkar vara vaken i 6 timmar till.. Så ska försöka vara vaken så länge som möjligt. Får se hur länge det blir ;) haha! Måste iallafall hinna packa väskan innan jag slocknar ;P


Var mysOnsdag igår med Anna, Lite film o så bara. SÅ idag har jag varit med Sara hela dan. Suttit hemma hos Ante o spelat Guitar Hero sen klockan 12 ;) WE ROCK!  Vi fikade lite o spelade vidare. Åt middag och slingade och färgade hår och sen fortsatte vi. Kom hem för typ 40 minuter sen :P Snacka om kramp i fingrarna!





Det Kliar!!!!! Men jag får inte klia...






Nu ska jag ta tag i mig själv och packa. Puss hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: