malin

godmorgon?

Kategori: mitt liv

har kommit hem från jobbet nu. Eller för en liten stund sen. Ska ta o käak nått. är himlans hungrig. Bara jag inte får ont i magen som jag har fått några nätter jag ätit efter jobbet. Brukar oftast säga att det ska bli skönt att få sova. Men inte nu inte! Här ska det inte sovas än! För runt halv 5 stiger mina föräldrar upp o vi ska packa klart inför att åka till Lettland med folkdanslaget :) Känns så himla onödigt att gå o lägga sig nu och sen stiga upp snart. Brukar inte komma isäng förrän vid halv 5 ändå. Man är så upp i varv  efter all hög musik.

Idag har jag inte behövt stått i garderoben iallafall. Vi flyttade kassan till andra ingången istället. Så har bara tagit betalt idag:)
Inte så mycket folk dock.. det var lite tråkigt.. Men är ju gatufesten i sundsvall så är väl kanske inte så konstigt
Hoppas att det kommer mer nästa helg. Då är jag ledig!! och i Lettland. Men helgen efter det så är jag back in buisness igen! :D

Men nu ska jag käka nått och sen städa lite o bädda rent så det är extra mysigt att komma hem :)


pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: