malin

3 veckor

Kategori: mitt liv

Dte var ett tag sen jag skrev nu. Men var ju till Lettland i 10 dagar. Finns så mycket roligt att berätta. men inte just nu. Försökte lägga in bilderna på datorn, men märkte att kameran inte går att starta så måste ladda batteriet och sen göra ett nytt försök. Bilderna läggs in på min bilddagbok :) Enjoy!

Sen har jag mest umgåtts med kompisar.  Min underbara systerdotter Celina och min bror har fyllt år. Samma dag. Så har varit lite kalasande:) skoj!

I helgen var det stadsfest här i Härnösand. Riktigt roligt. Finns inte alltför många bilder då min kamera var full och sara inte använde sin förrän på lördan, men oj va många roliga saker det hände!

Celina har börjat gå. Hon är jätteduktig! Ska ner till sthlm i slutet av Augusti och vara barnvakt. Simon(pappan) jobabr och Emma(mamma, min syster) börjar plugga och celina har inte fått dagisplats förrän i september. Så moster ska åka ner och ta hand om henne :) Ska bli riktigt mysigt och roligt<3


I helgen var det stadsfest här i Härnösand. Riktigt roligt. Finns inte alltför många bilder då min kamera var full och sara inte använde sin förrän på lördan, men oj va många roliga saker det hände!

vet inte vad jag har gjort mer. Vilat :P Blev inte alltför mycket sova i lettland. Men en himla massa dans!


ska iväg och se på film nu. och som många andra gånger ska jag försöka lova att det inte dröjer 3 veckor innan nästa inlägg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: