malin

slempropp och hosta

Kategori: mitt liv

Mår fortfarande inte så mycket bättre med hostan. Och idag vaknade jag riktigt täppt i halsen. Så började dagen med en shot hostmedicin. Kan nog ta lite mer om nån timme innan jag och mamma drar oss ner på stan. Regn ute, ingen bil, ingen buss det blir till att gå, tur att paraply finns!  Sen blir det hem och kurera sig ännu mer innan jobbet börjar. Hoppas det blir bättre än förra helgen, helt sjukt alltså!

Var med Maria igår. i var ensamma fast tillsammans. Satt och surra en massa först- som vanlig!- sen började jag klinka på pianot och hon satte sig vid msn. Jag har aldrig spelat piano, så efter lite hjälp med vilken tangent som var vilken  så var klinkandet igång!  riktigt kul, Maria tyckte det var kul med. Hade hon ju nått fint att lyssna på*host* Lät väl sådär i början, men sen lät det riktigt bra! imponerad av mig själv :D Det var Maria med.

ne nu ska jag fixa mig för stan med mamsi. Mys<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: