malin

Måndag igen

Kategori: mitt liv

Sitter och äter en rejäl frukost nu. Äggröra och massa sallad! Väldigt gott! börjar inte förrän 12 ute på dagiset, så är skönt att bara sitta och ta det lugnt. Skriva här ;)

såg på film igår. Snarare filmer. Hann med 5 stycken. Var hemma typ halv1.
Vi började med att se Sweeney tood, sen bedtime story, 12 days of terror, rulemodels och pulse.

1. rulemodels. Riktigt rolig film faktiskt
2.12 days of terror.  Hajfilm
3. bedtime story. lite pinsam ibland, men skojjig
4. Sweeney Todd. Jag gillar inte blod, men ska det va så ska det va. Såg bara mesigt ut och over the top.

Såhär såg rankningen ut innan sista filmen. Vet inte vart jag ska sätta in den. Hade den slutat bättre hade den nog kommit ganska högt. Men var så mycket man inte fick veta. Bara konstigt. Men man satt på helspänn.

skönt att det regnade igår, för då kändes det inte dumt att vara inne hela dan . och skönt att börja sent idag
Är så imponerad av mig själv. Som skrivet förut somna jag efter 5 och var riktigt trött hela dan igår, men somnade inte på nån film! :O Men gissa om jag var trött när jag kom hem

nu ska jag fortsätta äta min frukost och slå igång en film troja och sen göra mig redo för barnen!

puss och hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: