malin

en hel del tankar

Kategori: mitt liv

För ett tag sen så sökte jag till folkhögskolan här i härnösand. Till danslinjen.. jag kom inte in.. men igår så ringde hon och sa att jag kommit in. (!) Jag vet inte hur jag ska göra. Min plan har varit att jobba iår, resa kanske, för att sen nästa höst söka till Piteå. Förskolelärare, men dans.  Så kanske är bra att gå skolan nu så jag får mer dans, men mina andra planer då? kommer dröja 5 år isåfall innan jag är klar..

usch vad svårt det är! allt kommer samtidigt. Jag hade ju ställt in mig på att inte gå, men nu måste jag börja tänka om.. fast ska ringa till hon nu. För måste fråga om det är okej att jag börjar en vecka senare.. ska ner till sthlm och jobba samma dag som skolan börjar och stannar där hela veckan.

ska ringa nu och sen göra mig klar för jobb.

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: