malin

dripp dropp

Kategori: mitt liv

perfekt filmväder idag. Regnet bara öser ner!


jobbade igår, var typ 2 veckor sen jag jobbade på Svenssons troja. Så var lite småkul. Mindre kul var att jag var hemma efter 4... somna efter 5. Så har sovit bort halva dan.. men det gör inget..
Ska iväg och se på film snart så har inte tid att sitta här egentligen..men

Har börjat jobba lite igen nu på en förskola ute i Häggdånger. bara vik, men bättre än inget., Jobbade 2 dagar förra veckan och nu till veckan var det tänkt en dag, men slutade med 4 :)

Skönt att mjukstarta med jobbandet, hoppas på mer, men man vet ju aldrig. Har inte hört så mkt från barnflickajobbet heller.. så hade tänkt att ringa imorrn.
Skulle vara kul att jobba där, bara komma härifrån.
Tror att jag skulle behöva det, rätta till mig själv och mitt liv.. Skapa mig själv. Man kan inte hitta sig själv förrän man skapat den man vill vara, tror inte att jag har gjort det än. har nog skapat många jag inte vill vara. Där är jag nu.
Men jag är på rätt väg. och vet att jag har hjälp och stöd<3



ne nu ska jag hoppa ur morgonrocken in till lite mjukiskläder och sen blir det film:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: