malin

Bra. Skit bra...

Kategori: mitt liv

Bra tt man håller på att bli sjuk.. eller håller påatt bli har väl inte riktigt blivit bra sen jag var i uppsala. Hostan har ju inte velat försvinna. Men några veckor innan uppsala så hade jag ont i halsen, Konstigt ont. är svårt att förklara men gjorde typ ont i käken/tandköttet samtidigt som det gjorde ont i halsen. Svinont! Hade svårt att äta och prata. Börjar få samma nu, fast utan ont i käken...   taskig tajming. På måndag åker jag ner till sthlm och ska vafra barnvakt, på helgen ska jag jag springa tjejmilen sen på tisdag så börjar jag skolan(dans) skitbra. Barnvakt får ju bra. Är ju inte dålig, bara ont så det är ju lugnt. Men får se med tjejmilen. Mamma säger att jag kan ju gå. Helvete heller! Isf så hoppar jag av, jag går  inte i mål, jag ska ta mig runt på timmen och med min envishet så kommer jag att göra det. Även om jag mår dåligt innan, medan och efter.  Men gör jag det så lär jag ju inte bli bättre till skolan, Bra att först börja en vecka sent och sen vara sjuk. Fast det kan jag ju inte rå för. Behöver ju inte säga att jag sprungit (tror inte att de läser det här)

men ska vila nu iallafall. Äta lite glass, det är ju bra för halsen :)

Är ledig imorrn så ska vila och ta det lugnt då med så kanske halsen blir bättre

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: