malin

veckan som varit!

Kategori: mitt liv

Ja då var en hård arbetsvecka över.  Det är faktiskt ganska jobbigt att jobba på dagis kan jag säga er. Visst det är roligt, man får ta fram sitt barnajag men ungar är inte alltid snälla o glada. Det lovar jag. Vet intehur många gånger jag har blivit slagen de här 4 dagarna och blivit kallad dum fröken. Fast okej, får man en kram eller två så kompenserar det upp det dåliga :)
Men man tar sig en liten vila när man kommer hem för hjärnan behöver vila lite från allt ljud.

Haha mötte en skum person påväg hem idag. Jag gick och lyssnade på Adam tensta, my cool och kände mig rätt så häftig;) när en man kom springandes mot mig. Trodde det var nån hurtbulle ute. När han kom närmare såg jag att han inte hade några träningskläder, men han hade en öl i handen. Strax bakom mig stanna han o klunka lite o sen fortsatte han o springa tror jag.

Men iallafall. Veckan som har varit har varit bra! har jobbat.7.30-16.00. Sen har jag varit duktig och gått till o från jobbet! :)
Ska även jobba nästa vecka *längtar* börjar då 7.15 woho!

Men nu har jag lite bråttom. Ska ha övernattning med dansgruppen i helgen. Blev fredag till lördag eftersom jag jobbar lördagnatt. Hoppas och tror attd et kommer att bli en helbra helg! :D
vi ska träffas 19 idag o det tar iallafall en halvtimme att gå dit o jag har inte packat nått!
aaah!


men puss hej

skriver mer senare i helgen :)

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Sv: Haha, jo det var många som kommenterade just det att jag inte hade skrivit med Step up filmerna! En av dem är med på listan iallafall :) Men de andra kom inte med i inlägget, men jag har sätt dem! Och de är gryma :D

    2009-04-26 | 12:16:35
    Bloggadress: http://mammasofia.blogg.se/
  • malin-heléna säger:

    Var roligt att du får jobba en del nu, blir fina pengar lagomt till sommaren. :)



    puss gumman

    2009-04-26 | 19:31:47
    Bloggadress: http://malinhelena.blogg.se/
  • malin-heléna säger:

    Vart har alla uppdateringar tagit vägen gumman? Saknar att läsa vad du gör. Det är ju så vi f¨år hålla kontakten nu. ^^

    PUSSEN

    2009-04-28 | 21:18:07
    Bloggadress: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: