malin

Påskhelgen

Kategori: mitt liv

Har inte blivit så mycket bloggande i helgen. Har haft besök av mammas bror och hans fru.Väldigt trevligt! Men har nog gått upp ett x antal kilon, känns som om att det enda jag har gjort i helgen är att ätit.. Men det har ju varit gott iallafall :)

Jobbade i lördags.  Aldrig mer känner jag! Men ska dit igen på Lördag o försöka vara glada Malin. :)
Men guuuuud va struligt det var i helgen! Typ ingen galge hängde rätt, lapparna hängde på fel galge, men det var mycket folk- och det är ju bra. Men var hemma halv 5.. Helt sjukt! vi sorterade alla galgar och lappar så stämmer det inte nästa vecka är det fan nån som går och ändrar..okej ska sluta vara irriterad över det här nu..

har lovat mig själv att försöka vara mindre långsur,, Ännu en liten förändring



Var hem till maria igår. Hon fyllde år. Fast hon fick sin present av mig redan i lördags. Ett påskägg fyllt med en vänskaps sten, att par örhängen och ett nagellack. Hon blidde jätteglad :D wiiee!

senare på kvällen så åkte jag hem till Lisa o Willson. Jag och Lisa skulle kolla på Skicka vidare, men vi upptäckte att dom inte hade den kanalen så slog igång Save the last dance på datorn istället. Derek är ju bra snygg han! mhm! Vilket ögongodis ;)





och nej malin den är inte god. Kanske 1 men inge mer. haha!




hmm.. ska se vad jag ska ta o hitta på nu.. ska ner på stan till kl.14..så jag har ju några timmar att göra nått vettigt på



pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: