malin

känns som att det enda jag gör är att städa..

Kategori: mitt liv

Ja det man inte gjorde igår måste man ju göra idag.

Skulle ha städat igår,för får främmande idag. Mammas bror och fru från Uppsala kommer upp i helgen. De ska sova i mitt rum, så är ju bra om det är rent!

hade en bra planerad dag igår, men tyvärr sprack planderna då jag inte räknat med att jag skulle bli så himla trött o få lite huvudvärk mitt i det hela. + att Anna och Sara loggade in på msn från Thailand!

Börja med att jag steg upp 8, strax före 9 bar det av mot Kramfors till Farmor. Hon blev jätteglad av att vi kom!
11 åkte vi typ hem in på coop och handlade en massa mat inför helgen,men de hade inte allt så fick åka på en annan affär med. Väl hemma var det dags för lunch och sen somna jag en liten stund. sen som sagt så kom Anna och Sara in på msn så surrade på lite med dom! ååh vad jag saknar dom!

Sen så skulle jag äta middag med Maria så halv 5 åkte jag till henne. kom hem sent så blidde inte så mkt städande som jag hoppats på. Plockade alla kläder iallafall (nästan)

så nu har jag tagit tag i mig själv och städar, eller nu har jag en liten paus. Men har lagt in de bästa låtarna på en spel lista. lite lättare med bra musik!


ne borde fortsätta. Hade tänkt att se på film om en timme o borde iallafall ha damsugit innan det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: