malin

Jag längtar..

Kategori: mitt liv

..till sommaren,




                                                              jag läntar till i början av maj,
                                                                                                                                       

                                                                                                                                           jag längtar tills ni kommer hem, 
jag längtar till mitten av juni,

                                                                                    Jag längtar till sommaren

Kommentarer

  • malin-heléna säger:

    Jag längtar med till sommaren. Så ska vi träffas och hitta på nott kul. Festa och ha det gött. :)

    PUSS

    2009-04-09 | 23:40:52
    Bloggadress: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: