malin

I have missed it

Kategori: mitt liv

Har suttit o kollat på 3 avsnitt av One Tree Hill (säsong 6) på datorn. STC är grejjer det:)
Har saknat det, att försvinna in i en annan värld. Tror jag grina nästan hela sista avsnittet jag såg. Vill  bara sätta igång det fjärde, men gör jag det måste jag även se det femte o sjätte så det får räcka med 3 idag.

Nu kollar jag mest på det för att jag har fastnat. Efter 5 säsonger så gör man det. Men lånade första säsongen av Sara mest för att hon tyckte att jag behövde det, jag behövde ha nått annat att fokusera på än det som hände i mitt liv just då. Det var skönt att försvinna iväg ett tag. Inte veta om jag grät pga mitt liv eller det som hände i serien.. en skön känsla


Nu dock så kollar jag som sagt för att det har fastnat, jag gråter för serien,inte för mitt liv.  Har inte så mycket att gråta för i mitt liv just nu. Det hade kunnat vara värre, det finns dom som har det värre. Så jag ska inte klaga.. Inte nu.

jag har det bra. känner dock en massa saknad..en saknad för..
Gamla vänner som jag kännt länge, eller i några år. Saknar dom jag bara kännt i några månader, men känns som att jag kännt hela mitt liv. Jag saknar dom jag aldrig har träffat. Jag saknar min syster och till och med min bror

Men saknar inte känslan av att vara älskad, för det vet jag att jag är.                      även om jag inte alltid gör det själv



Love you!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: