malin

Home sweet Home

Kategori: mitt liv

Hemma nu efter kvällen arbete. Var lugnt ikväll, väldigt lugn. runt 200 bara. Trodde att det skulle komma mer, men men helgen före löning är sällan bra.

Det blev inte lika struligt som förra veckan och det är jag väldigt tacksam för!

Conny var där! han var vakt när vi nyligen hade öppnat, men sen jobbat i Kramfors. Har saknat han. Han kom på världens ide på hur vi skulle kunna få mer dricks. Vi lyssnade självklart och ställde upp en ishink i garderoben. Träffade man i hinken så skulle man få en kram av mig eller Patrik. Blev inte så jättemycket pengar. Fast sålde bort Patrik några gånger. Men ingen av damerna träffade hinken. Jag fick en kram. Den kostade 3 kronor;) haha! Man är då inte värd mycket inte.

Vi åt lasagnette idag så värmde på lite nu när jag kom hem.. Sitter med magont nu.. inge vidare. Tänkte att jag skulle äta lite så jag slapp somna hungrig, men är nog bättre det än o ha ont.. :/

Och så har jag smink som måste tvättas av.. vet inte om jag orkar.. Meeen måste. Så lika bra att jag går och gör det så jag kommer i säng nångång :)



Kommentarer

  • malin-heléna säger:

    Hihi.. jag tycker du är värld massa mer gumman! ^^

    Saknar dig, när kommer du och hälsar på igen då? :D puss

    2009-04-19 | 23:32:46
    Bloggadress: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: