malin

ett slag i magen..

Kategori: mitt liv

När jag tror att jag har glömt blir jag bara påmind igen. Påmind om saknaden, men även påmind av ilskan, av besvikelsen att du inte ens brydde dig om mig. Inte det minsta! Det gör mig så ledsen och besviken på dig, för det trodde jag verkligen inte! Men skenet bedrar.. ganska ofta..

men du är inte värd att lägga några känslor på, inte just nu iallafall.. inte mina känslor. Varken bra eller dåliga. tyvärr så väger de dåliga över nu..



Ha ett bra liv, det ska jag försöka att ha iallafall..

Kommentarer

  • malin-heléna säger:

    låter som en avslutning gumman. det är nog vad som behövs och en början. Du vet allt ät lite segt och jobbigt i början, svår startat liksom. Men det kommer igång och snart glömmer man hur svårt det var förr. :)

    Älskar dig gumman.

    Och du, den där cidern asagod!! ;P

    2009-04-13 | 23:12:05
    Bloggadress: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: