malin

Det var kul så länge det varade

Kategori: mitt liv

Ja min första joggingtur på året var väl ingen höjdare..

det började jättebra, sprang en stund men efter typ 12 minuter och kanske 4 minuter ren envishet kunde jag inte springa nå mer utan att känna att jag behövde kräkas.
Pappa fråga innan jag gick ut  om halsen var bra. Det var den nästan så tänkte att det skulle gå bra..men det sket sig.

Måste nog vänta tills halsen är helt bra och tills det är lite varmare kanske..


fan.. Kände mig så glad när jag väl hade kommit ut..

men för att kompensera att jag inte sprang hela vägen så blev det lite sit-ups och armhävningar

och nu väntar duschen!


puss o hej

Kommentarer

  • malin-heléna säger:

    Jobbigt att du blev så.. Hoppas det går bättre när halsen är båttre. :)



    Maten var jätte god. Och du, du får väl vända på datorn då, du har ju en bärbar så. :P haha..

    puss på dig gumman.

    2009-04-15 | 21:53:21
    Bloggadress: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: