malin

Äntligen hemma

Kategori: mitt liv

Kom nästan nyss hem från krogen. Fick ledigt så har varit med Anna o Sara ikväll! Väldigt trevligt! Tog en runda på Svensson (självklart!) Skönt att komma hem nykter faktiskt! Fick hemma hos Sara men drack inte så mkt. Har ju haft problem med min hals o kände att bli full är kanske inte bästa lösningen mot det problemet. Men att sjunga är väl kanske inte heller det? ;) Har iallafall lite ondare nu än innan. Men skyller allt på rökmaskinerna! hade typ ingen röst kvar när jag skulle åka hem.. hitta mina strepsils i väskan när jag skulle åka hem så det var bra det! Tumme upp

 Fick åka med en av vakterna hem. tackar Martin!

kvällen har innehållit ganska mycket men i det stora hela har det varit riktigt roligt! Men kommer att sakna mina brudar när de sticker på måndag!

ne nu är det sängen som gäller.. efter lite chattande på msn ;)

Kommentarer

  • Dans-Mia säger:

    Hoppas du blir bra i halsen snart Malin! :)

    2009-04-05 | 11:43:02

Kommentera inlägget här: