malin

ännu en måndag

Kategori: mitt liv

Ville inte kliva upp ur sängen imorse, det var väldigt segt..till slut kom jag upp och åkte och mötte Angelica och vidare till skolan. Skrattade en massa åt så konstiga saker men pluggade på och helt plötsligt var vi klara och hade 2timmars rast. Jag och Angelica skaffade oss varsin chai från Waynes och satte oss lite avsides i skolan och snackade skit. Så nice! De resterande 3timmarna i skolan gick ut på att bygga pappersflygplan och drakar. Vilket team vi var, Angelica och jag. Draken flög mycket fint och högt!:) jag fick ta med den hem då stannade till hos syrran och barnen, de var och lekte på torget. Så glada de blev och andra barn började flockas runt. Har sen dess hängt med syrran och familjen. Kom typ nyss hem så blir ingen PW men har knatat upp och ner för massor av trappor idag får se lite träning i det.

Nä dags att sova nu och ladda för lite plugg, träning och jobb imorgon.

Dansa som om ingen ser dig<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: