malin

VFU

Kategori: mitt liv

Ja till veckan så ska jag börja min första VFU. ska bli himla roligt och spännande! :) Får se hur det går. men kommer nog att gå bra

imorrn ska jag angelica och alina gå på vårt första poledancing pass! det ska verkligen bli roligt och spännande! Måste på stan imorrn och skaffa mig en outfit som passar. så litet som möjligt ;) nämen ska se om jag hittar några typ cykelbyxer och nått skönt linne jag kan dansa i. Har ingen aning om vad vi ska göa men berättar mer sen :)

har inte så mycket att skriva.. eller JO! har gjort min första salstenta!!! jag höll på att dö på slutet, hjärtat klappa så hårt att jag trodde det skulle flyga ur kroppen, svetten bara rann och hade världens skrivkramp men jag fick ihop det! så hoppas verkligen på ett G nu alltså


thats it for now, Nu blir det thé



dansa som om ingen ser dig



En bild från Urkult

Kommentarer

  • Twiza säger:

    Tjoho spännande med pole-dancing! Du får visa för mig sedan :) Fin bild! SYnd att det regnade och att den gula skylten är där! Kramar

    2011-10-16 | 22:49:16

Kommentera inlägget här: