malin

These shoes are made for Dancing

Kategori: mitt liv

jahapp. Ny vecka nya möjligheter. Det går bra på Vfu:n. jag har en grymt bra handledare så det känns verkligen jättebra! känns som att tentan nästa fredag kommer att gå galant om man inte får världens hjärnsläpp och det skiter sig. MEN så ska vi inte tänka! Nej positiva tankar. Det kommer att gå bra Det kommer att gå bra Det kommer att gå bra! Tror man på något riktigt mycket så är det sant, det tror jag på.

Ja igår var det måndag, vilket betyder: Pole-dancing.
Så himla roligt alltså! Men gick inge bra ett tag så blev arg, så jag hade 2 val antingen att lugna ner mig och försöka igen eller fortsätta vara arg och ta ut det på stången. Gissa vad jag valde?
Arg. All min ilska gick ut på övningen och efter nån gång så satt det. Efter ett tag s stog Alina inför samma val,hon valde också arg och det slutade bra.
Jag har fått träningsvärk i både mage och armar idag, mest armar. Skööönt! Inte så många blåningar-än, ska jag väl tillägga. Det kan komma. Men jag har fått en extra fotknöl :) alltid trevligt! fick den i något argt försök tror jag. Sen rev jag mig själv, fråga mig inte hur det gick till men rev en bra bit på överarmen, inte så härligt precis nej.. Annars inte så mycket mer som jag kan komma på nu. Vi köpte varsina hotpants som man måste ha när man dansar runt där. de är kortare än kortast, men blir nog bra. Ska ha på dom lite då och då och vänja mig vid dom. :) fär börja ha mer på överkroppen för att kompensera det hela liksom. hihi

Skypade med gänget från härnösand i lördags! Himla trevligt, men som jag saknar dom.

 LISA! kommer snart hem till dig! Tsvodi:*

NÄ nu blir det snart Desperate Housewifes. Hade totalt glömt att det var idag, hur man nu kan göra det?! men tänk er lyckan när jag kom på det :) aa

Imorgon blir en lååång dag. Först Vfu till halv 4 hämta barnen vid 4  sen vet jag inte riktigt när jag slutar faktiskt, men alltid mysigt med barnen.mihi


men dags för lite plugg innan desperate!                                                                dansa som om ingen ser dig 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: