malin

Bu och Bä blir blöta

Kategori: mitt liv

vädret idag får mig att tänka på celinas favorit bok :)

Har haft min första Vfu dag idag, den gick bra. Har en väldigt bra handledare så det här komme rnog att gå bra i längden med! :)

Har bara en liten träningsvärk ifrån igår, mest bara en massa tendenser till blåmärken!! hela min högra underarm är öm.. men vi hade det väldigt roligt så det är det väl värt! :D

känns inte som att jag har så mycket att skriva.. just nu händer det inte alltför mycket. Hahah jo, mamma ringde igår när jag satt på roslagsbanan påväg hem och undrade vad jag hade gjort. Så jag förklarade att jag hade varit på poledancing, varpå hon inte hörde vad jag sa så fick säga det högre, ett antal gånger och utbriset till slut.- Vill du att jag ska säga det en gång till, tror inte att dom i andra vagnen har hört?!?!? hon bara skratta och fattade till slut vad jag gjort. dansat vid en stång som en strippa? va?!?! absolut inte! Det är bra träning verkligen, det tror jag. så jag hoppas på att se lite resultat av all hets gående(för jag springer inte till varken buss, pendel, roslags eller tåg) och poledancing :)


var hem till syrran och käkade middag, tänkte att jag skulle ringa innan och säga att jag åkte från gullmars. Celina svarar och det första hon säger är: Varför ringer du hela tiden? sen hör man syrran i bakgrunden: nej det är inte moster som ringt alla gångerna. Men kände bara tack vännen, tycker om dig med<3 haha


En bild jag fotade när jag och mamma var i Paris




dansa som om ingen ser dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: