malin

vill du dansa med mig?

Kategori: mitt liv

eftersom det fortfarande inte går att lägga in bilder(!?!?) så blir det ett bildlöst inlägg.. synd för jag och sara var ut till Sälsten idag och fotade en massa roliga bilder :) Får kolla om det går att lägga in lite senare eller imorrn igen. Förstår inte vad problemet är?

men har iallafall jobbat kortdag idag. UNDERBART!  Sara kom och hämta mig hemma sen åkte vi till lite olika ställen och köpte med oss fika ut till Sälsten. Så himla fint det var där, synd bara på att det blåste. Men men blåst eller iten så hade vi det väldigt mysigt!  

Nu har jag nyss kommit hem från ett danspass.  Hip Hop idag. Alltid lika jobbigt, men kändes nästan lite lättare idag, kanske beror på att jag markera typ halva tiden och gjorde lite småfel(eller tappa mig totalt) andra halvan. haha! men men  det sitter något sånär iallafall så blir bra på nästa träning som vi har innan uppvisningen den 18 maj 1900 på Parketten! kom och kolla!


dusch, film, säng


                                                                dansa som om ingen ser

Kommentarer


Kommentera inlägget här: