malin

STHLM

Kategori: mitt liv

Tog mig en buss ner till syrran och familjen för någon helg sen. SÅ hmla mys vi hade! Jag och celina steg upp tidigt på lördagmorgon. jag hade inget val, hon stod vid sängen vid 7 och sa moster malin tills jag vakna typ. upp och bakade lite scones. Vi hade ju lovat mor och far hennes att dom skulle få lite sovmorgon och nybakat till frukost. brukar ta en 15 minuter men tog lite längre tid nu, men så mycket roligare!








På söndagen var vi på Skansen, hur mysigt och härligt som helst!



 glad tjej? Man kan ju tycka att hon skulle vara gladare med allt godis men nej

Lite gladare med godisen i handen :)






















det var iallafall en helt underbar helg-Är härligt att dte inte är så långt egentligen. men mötte en helt underbar dam på bussen, så sjukt fantastiskt människa:) det går inte att beskriva, men vore kul om an såg hon några fler gånger.

                                                                                 dansa som om ingen ser dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: