malin

Lördag

Kategori: mitt liv

Ojoj nästan 3 veckor sen jag var in och skrev nått. Men en liten update kan ni få, fast inte just nu. Ska snart iväg och städa sopstationer. JAg vet, visst låter det trevligt! hahah  men är fint väder så detär skönt :)
har även hunnit baka scones nu tll morgonen . Så himla gott så ska nog ta mig en till innan jag måste iväg.

Körde till farmor igår. det går mycket bra faktiskt så till veckan ska hjag absolut skriva in mig nånstans så jag kan ta detta jävla körkort snart(helst innan jag flyttar söderut)

men men kommer mer text och mer bilder senare idag!

nu : mer scones

                                                                           dansa som om inger ser dig

Kommentarer

  • Livscoachen! säger:

    Bra jobbat Malin!!! TjobidooO!

    2011-05-11 | 11:22:31

Kommentera inlägget här: