malin

DANS

Kategori: mitt liv

Idag har det blivit 2 danspass. Först ut var Jazz. Lika jobbigt som vanligt. Vi ska ha uppvisning nästa vecka och en dans började vi på typ idag! Eller ja vi gjorde den förra året så skulle ju bara behöva gräva fram den i muskelminnet, men ärju inte alltid det lättaste alla gånger måste jag säga! Men det gick bra, vi fick ihop det till slut. Så hann även dansa igenom den nya dansen :) Blir en extra träning i helgen. Får se hur det går. men ska bli riktigt kul med uppvisningen iallafall. Få kolla på alla andra grupper! faaast jag och lisa är typ med i alla så blir kasnke 4 andra vi får kolla på och är med i resterande 5. En av dom 4 har jag gjort dansen till, Mina småhip hop tjejer! :) woho! Kommer sakna dom lite faktiskt när jag flyttar.

Nästa ut var folkdans. blev inte jättemycket dansande för sträckte typ rumpan(?) eller nått under jazzen så gjorde ont när jag gick, så gick inte alls bra att dansa. men ställde upp på några iallafall. :)

Har blandat min frukost till imorrn så ska bara hoppa in i duschen och sen lägga mig och läsa lite HP och sova. Har kortdag imorrn så ska bl riktigt skönt!

dansa som om ingen ser dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: