malin

wawawoom!

Kategori: mitt liv

sitter hemma hos lisa nuja, hon har ny dator så hittar inte rikitgt knapparna.. hahah!  Willson är borta så jag har flyttat in  till lisa :) så himla trevligt, och mycket närmare till jobbet!

ja midsommar har ju varit. hur mysigt som helst har jag haft det. Vi har haft besök från Lettland. en folkdansgrupp som heter Dimzens. vi har vart till dom med så kul att dom ville fira midsommar med oss. hade lite otur med vädret på morgonen men väl på Murberget avr det strålande sol! himla härligt!
Syrran och lilla familjen var uppe med så på lördagen skulle vi åka med Ådalen 3 så då följde dom med. Celina tyckte att det var underbart. sprang omkring och dansade när dom spelade och fick även själv spela, både dragspel men mest ägget. Hon stortrivdes verkligen! har en massa fina bilder, men dom är på min dator hemma så får väl bli nått bildinlägg framöver.

var och köpte 2 nya lack igår. H&Ms egna Nailpolish. hade tänkt att bara köpa ett men kunde inte bestämma mig. ett heter wawawoom och det andra heter Nice N'Naughty. Inget lätt val inte så fick bli båda! hahah

en liten halvdålig bild bjuder jag på här(är taget med webcam) jag har wawawoom på mig nu.


det går bra på jobbet iallafall. trivs fortfarande så bra, men ska bli skönt med en veckas semester nästa vecka. Och i slutet på veckan åker jag och mamma till Paris! mys!

men ska typ snart sova, bara fixa lite med naglarna före

ÅH glömde säga att jag hade min första körlektion på körskolan igår! Gick uselt till en början och det sa jag även"jag har aldrig kört såhär dåligt i hela mitt liv!" han bara skratta åt mig och sa att det kommer att gå bra, och efter det kändes det mycket bättre och jag körde mycket bättre. pjuh! har min andra lektion imorrn kan ju hoppas på att den även börjar bra, men man vet aldrig. Är så nervös alltid.. måste försöka samla mig lite innan jag går dit.

men ja, sov gott det ska jag försöka göra och vakna mindre nervig imorrn. :P


dansa som om ingen ser dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: