malin

nytt år-nya möjligheter

Kategori: mitt liv

i onsdags  tänkte jag och alex ta det lugnt och kolla på den gröna milen. Vi såg halva sen gic vi och mötte Mattias och hans kompisar på Bittens. Mycket trevligt! Men innan så hade jag sminkat alex. Hon ska på nån djungel fest så gjorde en leopardsminkning. Tänkte att jag måste testa innan festen är. Men jag tycker att det blev bra iallafall. Vad tycker ni?





är inte riktigt den som gillar att bara sitta på Bittens,vill ju dansa ja;), men var ganska skönt. skulle med bussen norrut morgonen efter och hade inte packat än.. Låter som jag det. Så hade det jag gjorde när vi kommit hem. Bittens stänger vid 2 men tror inte att vi la oss förrän vid 4. Satt och såg lite på tv ch jag försökte packa medans :P

Firade in det nya året i Skellefteå. Åkte till Agnes och Tina och träffade deras vänner. Var mycket roligt och trevligt! åt trerättersmiddag, lekte lekar och bara hade det allmänt trevligt! Åkte sen iväg till bron för att kolla på alla fyrverkerierna som skellefteå hade ordnat. Hur stort som helst. Men firade in det nya året med underbara människor. ett stort plus är ju att jag fick träffa Tina och Agnes igen :)

Firade nyår på lördagen med Alex också :) Vi skulle äta middag efter att jag kom hem med bussen. Vi kom bara på goda förrätter så slutade med att vi bara åt förrätt. MUMMA!  Gjorde en avocadoröra med räkor, caviar, rödlök och creme fraiche, sen hade vi så att vi kunde slänga ihop lite aioli. Några rostade mackor så var middagen kirrad :)

Alex sov över. Vi såg på film ganska länge, jag somnade under sista filmen. Sen låg vi och pratade lite vilket ledde till mycket skratt för när jag är för trött vet jag inte alltid vad jag säger. Jag sover inte, men är mittemellan sova och vaken. Alex hann blogga om det imorse så slänger in det hon skrev om det hela :P

sara alexandra stattin

"Malin säger så roliga saker när hon är trött. Jag låg igår och hade ångest och tyckte att jag inte ens kunde strippa när malin säger:
"Men vadå det finns ju dom som gillar sånt också"
tack malin, vilken pepp, känner mig inte alls tjock nu :P fortsatte med att tycka att man är misslyckad när man inte duger till att strippa när malin säger:
"Nä värst är det när man inte kan hora"
Visa ord från en vis kvinna :P"



Jag hörde inte att hon sa att hon var för fluffig för att strippa när jag sa första kommentaren men andra stämmer ju.  tänk dig när du är för ful för att hora, vad ska du göra då?

                                                          .......................................

Så har ni några nyårslöften?

Jag vill gå ner minst 5 kilo, bygga lite muskler och känna mig nöjd med mig själv.

Försöka sluta tänka så negativt, främst om mig själv, men även andra personer och situationer. Försöka se nått positivt i allt som sker.  

Flytta från stan. Vill gärna börja plugga, helst i uppsala. Så hoppas på det

Umgås mer med vänner som jag har förlorat lite förra året.

sluta leta

Sen bara ta hand om mig, se till mitt bästa. Men även alltid finnas där för mina vänner.


Får se om jag kan hålla nått, eller hålla och hålla ska bara försöka leva mitt liv så bra som möjligt och jag tror jag gör det om jag följer det jag skrivit här ovanför.


Men nu ska iallafall jag gå och lägg mig coh läsa lite harry potter. Inne på fjärde boken nu. lisa är nog stolt över mig(om hon hade varit här och vetat om det) Men hon och willson är kvar i Zimbabwe. men dom kommer hem om 2 veckor! som jag längtar! Ska dock bli konstigt att flytta hem igen. Men förhoppningsvis inte för så länge så det funkar nog :)

puss och godnatt

Kommentarer

  • matilda säger:

    Ja verkligen! Blev riktigt shockad när jag först såg priset, jag skulle lätt kunnat ge 200 för endast en! :) Måste säga att din ögonsminkning är otroligt fin! :D

    2011-01-06 | 20:22:27
    Bloggadress: http://tildanittiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: