malin

måttbandet har talat

Kategori: mitt liv

OMG! Hela familjen har mätt sig ikväll. Mamma och pappa går ju och tränar typ 2 gånger i veckan, medan jag inte gör det utan ska börja dansa nu. Men vi har mätt och vägt oss nu ikväll.

Inte jättekul att få det svart på vitt liksom.

jag och pappa har skämtat om att jag har större lår än han. OCH DET HAR JAG!! aaaahhh! Känns ju okej liksom. men pappa trösta mig med att nu när han tränar så får han större lår. hahah tack!

midjemåttet var väl sådär, men magen var inte okej. så måste ta tag i det!

nä blir det lite Harry P och sen sova. jobb imorrn och sen ska jag träffa lisa och willson!

pusshej


Från när jag var ner till Kalmar och hälsade på brorsan

Kommentarer

  • Emma säger:

    Måste oxå ta tag i min mage...:P Den har blivit större på senaste! Vill inte direkt att den ska fortsätta som den gör!

    2011-01-18 | 22:44:06
    Bloggadress: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: